Wednesday, June 1, 2011

The Cabinet thingy.



Final:

Tudiaa dia dah mai dah. haha.

Arghhhh finally ! Done satu task yang dah lama tertangguh. Ni haa design cabinet yang aku dah siapkan dalam masa 2 jam. Cincai kott dan tersangatlah simple. Bedal je laa asal siap. haha. Lagipun aku dan mendapat sokongan dpd ayah aku. Last week mama aku suruh designkan satu cabinet untuk letak kat kitchen klinik dye. So aku tak menolak, setuju je sebab mama cakap dapat upah. Sape taknak kann. Jumaat ni design ni akan sampai ke Jabatan Seni bina. something like that -.-" supaya dorang amik dimension semua and design balik. Ouh tak sabar nak dapat duit weyh. hahaha $$. And everything is 100% design by me, takda cilok cilok naa. Haa baru teringat 5 more sketches to go out of 10. Submit on 6/6 brotha. Laziness please away yaw. Okay bila dah penat, merapu pun datang. So selamat malam yall ! haha.

*click the picture for larger preview :)

No comments:

Post a Comment